طعم زندگی

ساخت وبلاگ

زوج درماني چيست و زوج درمانگر به چه کسي مي گويند؟

طبق آنچه که تحقيقات نشان مي دهند، اختلافات ميان يک زوج معمولي تقريبا چيزي حدود شش سال قبل از مراجعه به زوج درمانگر در مورد ابراز نارضايتي از زندگي مشترک و چالش هاي آن، پديد مي آيد. وقتي مشکلات ميان دو زوج اصطلاحا بيخ پيدا مي کنند، احساس نياز به زوج درماني بيش از پيش احساس مي شود.

غالب مردم بر اين باورند که داشتن رابطه زناشويي سالم و مداوم، تمرين و ممارست زوجين را مي طلبد چرا که اگر مشکل هم شکل گرفت، در همان مراحل اول مي بايست در صدد رفع آن برآمد تا در آينده اين مشکل بال و پر نگيرد. گاهي اوقات زوجين مي توانند با همکاري يکديگر، مشکل پيشامده را حل کنند، اما در بعضي پيشامدها گره کار مقداري کورتر شده و نياز به شخصي است که مشکل را رفع کند، آن شخص را زوج درمانگر نامگذاري کرده اند.

زوج درماني چيست؟

به گونه اي از روان درماني که طي آن، درمانگر که معمولا مشاور خانواده و ازدواج نيز هست، با به کارگيري تجربه و دانش خود، به زوجين کمک مي کند تا ديد جامع و صحيحي از رابطه زناشويي پيدا کنند و بدين شکل بهترين رابطه را با يکديگر برقرار کرده و ميزان رضايت طرفين را به بالاترين حد ممکن برساند.

اغلب زوج درماني ها مشتمل بر مراحل زير هستند:

1-متمرکز شدن روي يک مشکل خاص و اصلي

2-مشارکت فعال و پايدار در رويه درمان رابطه دونفره به جاي درمان يکنفره افراد

3-مداخلات درماني از طريق ارائه راه حل و روشهاي تغيير از شروع فرايند درمان

4-تعيين  هدف قابل تحقق و مشخص براي فرايند زوج درماني

زوج درماني به چه طريقي انجام مي شود؟

زوج درماني ابتدا با پرسش سوالاتي در خصوص پيشينه رابطه زوجين، عقايد و فرهنگ و رسوم خانوادگي آنها آغاز شده و بعد زوج درمانگر از طريق متمرکز شدن بر روي مشکل اصلي و تنظيم برنامه، اهداف درماني قابل تحقق را مشخص مي کند.

در جريان انجام زوج درماني توسط زوج درمانگر، شخص مشاور در اين رويه به زوجين کمک مي کند تا نقش اصلي خود را شناخته و وظايف طرفين نسبت به يکديگر را به آنها يادآور بشود تا بدين ترتيب به طور صحيح و اصولي تغييري درست در رفتار آنها صورت دهد.

 

زوج درماني چه اهدافي را دنبال مي کند؟

1-ايجاد رابطه عمقي نسبت به شناخت زوجين از يکديگر و رابطه ميان آنها

2-آشنايي با ساختار رابطه به منظور برقراري رابطه راحت و آسوده

3-پيدا کردن شناخت نسبت به ترس ها و احتياجات يکديگر

4-درک تفاوت ميان نيازها و درخواست وشيوه برقراري ارتباط موثر بدون مجادله

5-رعايت احترام از هر دو طرف در هنگام مکالمه با يکديگر

6-شناخت حساسيت ها و استراتژي هاي دفاعي همديگر

7-درک چگونگي تاثيرگذاري حوادث کودکي بر رابطه کنوني

8-شناسايي عقايد نادرست و بيجا و جايگزيني آنها با عقايد باارزش و تقويت کننده رابطه

9-کشف ظرفيت هاي دروني ناديده گرفته محرک ايجاد حس خوب در شخص

10-شناسايي عقايد نادرست مانع برقراري ارتباط و بروزدهنده پرخاشگري

11-شناخت عادات بد و جايگزين کردن با عادات خوب

12-درک تفاوت هاي ميان بروز دادن خشم سالم و ناسالم

13-زمينه سازي براي تولد دوباره لذت و عشق در رابطه

چه زماني مي بايست به زوج درمانگر مراجعه کرد؟

1-زماني که بي اعتمادي در رابطه به هر شکلي رابطه را به نابودي مي کشد.

2-زماني که فکر مي کنيد بحث و مجادله ميان يکديگر، مرتبا تکرار شده و به جود آورنده مشکلات است

3-زماني که به هر دليل نمي توانيد با شريک زندگي خود، رابطه سالم داشته باشيد

4-هنگامي که مي دانيد که مشکلي در رابطه وجود دارد اما از پيدا کردن آن عاجز هستيد

5-وقتي که قصد داريد همسر خود را از موضوعي اگاه سازيد اما توانايي انجام اين کار را نداريد

6-وقتي که يک يا هر دوي طرفين رابطه نسبت به حل کردن مشکلات و اختلافات پيش آمده ميان يکديگر بدون بحث و مشاجره، ناتوان هستند

7-وقتي حادثه اي در زندگي پيش آمده که اثر مستقيمي بر روي رابطه داشته است

8-زماني که فکر مي کنيد تقليد از الگويي بد را در پيش گرفته ايد که بر رابطه شما اثرگذار است

9-زماني که به واسطه برخي مسائل، صميميت و عشق و علاقه در رابطه به پايين ترين حد خود رسيده و سبب بروز مشکلات جدي مي شود

10-وقتي رابطه جنسي از ديد احساسي و عاطفي خلاهايي را دارد

 

نشانه هاي يک زوج درمانگر خوب چيست؟

اگر قصد داريد که به مشاوره زوج درماني برويد و مي خواهيد يک زوج درمانگر خوب را پيدا و انتخاب کنيد، بايد ابتدا ويژگيهاي زير را در او جست و جو کنيد:

1-معمولا زوج درمانگرها بر روي نقاط مثبت و خوب يک رابطه مانور مي دهند ضمن اينکه بايد کم و کاستي ها را پيدا کنند.

2-مشاور خوب، شرايط و مسير پيشرفت يک رابطه را براي زوجين فراهم مي کند در کنار اينکه زوجين حس کنند که اين روند درماني براي آنها موثر واقع شده است.

3-اين شخص بايد مهارات لازم را ياد داده و آنها را به عادت براي زوجين تبديل کند.

4-او براي فرايند درمان، برنامه داشته و براي هر جلسه نيز، برنامه خاص خود را دارد و هدفي را دنبال ميکند و در برابر هرگونه موانع در راه مشاوره آماده است.

5-زوج درمانگر، در برابر تاثيرگذاري احساسات و هيجانات زياد مقاوم و محکم عمل مي کند.

6-اين شخص بايد بياني دلنشين و موثر داشته باشد

7-به جاي آنکه شيوه حل مشکلات را به زوجين بدهد، به آنها کمک مي کند تا خود راهشان را پيدا کنند

8-او به همسران يادآور مي شود که نگذارند امر و نهي به همسر، آنها را وسوسه کند

9-از طريق طرح سوالاتي، نقش خانواده ها و ميزان حساسيتي که بايد داشته باشند را يادآور مي شود

10-درک متقابل از يکديگر را جايگزين تهمت و افترا مي کند

11-کمک مي کند از گذشته درس گرفته تا در آينده از آن استفاده کنيد

12-در ابتداي جلسه، موضوع مورد علاقه شما را براي بحث جويا شده و در پايان نيز از نزديک شدن شما به هدفتان مي پرسد

13-پيشرفت هاي شما را نشان داده و به شما دلگرمي مي دهد

کلام آخر

اگر همسرتان از مراجعه به زوج درمانگر سر باز مي زند، شما کوتاه نياييد و تنها در جلسه حاضر شويد، با اينکه فرايند زوج درماني مي بايست با حضور دو طرف يک رابطه انجام شود، اما اينگونه حداقل شما تلاش خود را براي بقاي رابطه کرده ايد و از اين بابت عذاب وجدان نداريد، حال اينکه خدايي ناکرده اين رابطه به پايان برسد.

جهت ارتباط با مشاورين مرکز مشاوره خانواده گپچه کليک کنيد.

 

منبع: https://bit.ly/342BS7T

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : زوج,درمانی,چیست,و,زوج,درمانگر,به,چه,کسی,می,گویند؟, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 325 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:56

روغن هاي تخصصي ماساژ

wl3j_m5.jpg

امروزه طرفداران استفاده از روغن هاي گياهي در سراسر دنيا بيشتر شده و بسياري از افراد از اين روغن ها به جاي روغن هاي حيواني و روغن هاي نباتي در رژيم غذايي خود استفاده مي کنند. اين گونه روغن ها کاربردهاي ديگري نيز دارد و برخي از افراد نيز به خاطر خاصيت هاي دارويي و درماني که دارند، به سراغ اين روغن ها مي روند. همچنين مي توان از اين روغن ها به عنوان روغن ماساژ استفاده کرد. در اين مطلب مي خواهيم به معرفي چند مورد از روغن هاي گياهي شناخته شده که در گروه روغن هاي تخصصي ماساژ قرار مي گيرند بپردازيم و ويژگي ها و خواص هر يک را بررسي کنيم.

روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج که از پوسته سخت بيروني (سبوس) برنج قهوه‌ اي تهيه مي شود، طعم ملايمي داشته و چون به شکل مکانيکي تصفيه مي شود، ويتامين ها و مواد معدني مغذي خود را حفظ مي کند. اين ماده سرشار از چربي هاي سالم بوده و منبع غني آنتي اسيدان هاي قوي مانند گاما اوريزانول، توکوفرول‌ ها، توکوترينول‌ ها، فيتواسترول‌ ها، پلي‌ فنول ‌ها و اسکوالن محسوب مي شود. همچنين ويتامين E بالايي داشته و حاوي ريز مغذي هاي ديگري است که در مبارزه با راديکال‌ هاي آزاد و مقابله با اثرات پيري موثر واقع مي شوند. از روغن سبوس در مواد غذايي مختلفي چون انواع چاشني ها و سس هاي سالاد و طعم دهنده هاي غذايي ديگر استفاده مي شود. از آن جايي که اين ماده نقطه جوش بالايي دارد، مي توان از آن در تهيه غذاهايي که نياز به سرخ شدن يا پختن در درجه حرارت بالا را دارند نيز استفاده کرد. روغن سبوس برنج را مي توان يک جايگزين مناسب براي روغن‌هاي هيدروژنه حاوي چربي ترانس دانست. از ديگر مزيت هاي اين روغن مي توان به تاثير آن در کاهش کلسترول خون اشاره کرد. دليل خريد روغن سبوس برنج را مي توان کاربردهاي گسترده آن در آشپزي، لوازم آرايشي، شيريني ‌پزي، واکس ‌هاي کفش و ... دانست.

روغن هسته انار

يکي از ميوه هاي خوش مزه که خاصيت هاي زيادي دارد، انار است. به غير از خواصي که خود ميوه انار دارد، از هسته آن نيز روغني گرفته مي شود که جنبه دارويي و درماني دارد. اين روغن حاوي آنتي اکسيدان، ويتامين هايي چون ويتامين K، B1، B2 و  C بوده و داراي ترکيبات پلي‌ فنيک محافظتي مانند اسيد پانونيکيک، فلاونوئيدها، آنتوسيانيدين و تانن‌ ها مي باشد. همچنين اسيدهاي چربي چون اسيد لينولئني کنژوگه و اسيد اولئيک داشته که به حفظ سلامت پوست بسيار کمک کرده و از غشاي پوست محافظت مي کند. افراد زيادي به دليل خواص زياد و فوق العاده اي که اين ماده دارد، به سراغ خريد روغن هسته انار مي روند که برخي از اين خواص به شرح ذيل است: آنتي ‌اکسيدان، ضد التهابي، نفروپاتيک، هپاتواستروئيد، ضد عفوني‌کننده، ضد سرطان، افزايش سيستم ايمني بدن، افزايش متابوليسم کربوهيدرات و کاهش مقاومت به انسولين. از روغن هسته انار بيشتر در ساخت صابون، روغن‌ هاي ماساژ، محصولات مراقبت از پوست و ساير محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرايشي استفاده مي شود.

روغن هسته انگور

يکي ديگر از روغن هاي گياهي که بسيار پر کاربرد بوده و مزيت هاي زيادي دارد، روغن هسته انگور مي باشد؛ اين روغن همان طور که از نام ان پيدا است از هسته انگور فشرده گرفته شده و خاصيت ضد التهابي، ضد ميکروبي و ضد اکسيد کننده دارد. همچنين منبع سرشاري از پروانتوسيانيدين بوده که يک آنتي اکسيدان قوي به شمار مي آيد. از ديگر مواد مغذي و مفيدي که اين روغن دارد مي توان به فلاونوئيد، بتاکاروتن، ويتامين C و ويتامين E اشاره کرد. روغن هسته انگور به جلوگيري از ابتلا به سرطان خون و بيماري هاي قلبي و عروقي کمک کرده و در تنظيم قند خون نيز موثر است. همچنين داراي بافت سبکي است که به راحتي توسط پوست جذب مي شود و به نرم و مرطوب شدن پوست کمک مي کند. همچنين به دليل داشتن اسيدهاي چرب اشباع نشده مي تواند براي افراد مبتلا به ديابت و نيز کساني که مي خواهند از روغن هاي سالم تري استفاده کرده و رژيم غذايي سلامتي داشته باشند، بسيار مناسب است. شما مي توانيد براي خريد روغن هسته انگور به سايت شرکت پيشگامان شيمي که يکي از بزرگ ترين شرکت هاي واردکننده مواد اوليه و محصولات شيميايي بوده که روغن هسته انگور را در گالن هاي 10 ليتري و 20 ليتري به فروش مي رساند.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم، روغني زرد و نارنجي رنگ بوده که يک روغن ارزشمند براي پوست، مو و ناخن محسوب مي شود. اين روغن سرشار از اسيد لينولئيک و ويتامين  Eبوده و اسيدهاي چرب ضروري و سالم را نيز دارا مي باشد. بنابراين به محافظت از پوست در برابر آب و هواي سرد کمک کرده و سلامت پوست را تامين مي کند. همچنين به دليل آنتي اکسيدان هايي که دارد، به عنوان روغن مخصوص ماساژ استفاده شده و همچنين مي توان از آن در تهيه محصولات آرايشي و بهداشتي، مکمل هاي مراقبت پوست و مو و ناخن، صابون، شامپو، لوسيون‌ هاي ضد آفتاب، کرم مرطوب‌کننده، محصولات ضد پيري و کرم پا استفاده کرد. اين روغن به ترميم بافت ها، تنظيم سيستم عصبي، جلوگيري از نقص در تولد، جلوگيري از مشکلات پوستي، مبارزه با انباشت چربي و بهبود سلامت کمک کرده و به دليل وجود آنتي اکسيدان خاصيت ضد پيري دارد. همين ويژگي هاي مهم سبب شده خريد روغن جوانه گندم روز به روز افزايش يافته و افراد زيادي خواهان مصرف اين روغن شوند.

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : روغن,های,تخصصی,ماساژ, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 16:07

اسپانسرهاي لاليگاي اسپانيا

 

لاليگا نام ليگ رسمي اسپانيا است. بزرگترين تيم هاي اين ليگ رئال مادريد و بارسلونا است. براساس آمار به دست آمده لاليگا سومين ليگ درآمدزاي دنيا است. آيا با اسپانسرهاي رسمي لاليگاي اسپانيا آشنايي دارد؟

در اين مقاله تصميم داريم شما را با تمام اسپانسرهاي رسمي ليگ اسپانيا آشنا کنيم، پس اگر در مورد اين اسپانسرها کنجکاو هستيد به شما پيشنهاد مي کنيم که در ادامه ي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

اسپانسرهاي لاليگاي اسپانيا

اولين ليگ درآمدزاي دنيا ليگ برتر انگليس و دومين ليگ بوندس ليگا است. البته ميزان درآمدي که لاليگاي اسپانيا دارد کم نيست و شايد بتوان گفت چند برابر بودجه‌ي ايران ليگ اسپانيا درآمدزايي دارد

درآمدي که از لاليگا به دست مي‌آيد 2 ميليارد يورو است! بيشتر اين درآمد مربوط به دو تيم بسيار مشهور اين ليگ يعني بارسلونا و رئال مادريد است. در ادامه به معرفي چند کمپاني(exness و آديداس و راکوتن و پين باهيس) از چند صد کمپاني اسپانسر لاليگا مي پردازيم.

 

کمپاني تجاري Exness

به تازگي کمپاني تجاري exness اسپانسر رسمي تيم رئال مادريد شده است. اين کمپاني به صورت رسمي براي تريد کردن پرفکت ماني و وب ماني است. البته اين تنها يکي از اسپانسرهاي رسمي لاليگاي اسپانيا است.

 

آديداس

يکي ديگر از شرکت‌هايي که اسپانسر رئال مادريد است، آديداس است. همان طور که مي‌دانيد آديداس رقيب نايک است. درست مانند نايک، آديداس هم لباس ورزشي و کفش ورزشي توليد مي کند.

شايد براي شما جالب باشد بدانيد که صاحب اصلي مارک آديداس يک فرد آلماني به نام  آدولف داسلر است. آدولف در سال 1920 تصميم گرفت که کفش ورزشي توليد کند و در اين موضوع نيز موفق بود.

زماني که نوبت انتخاب کردن يک نام براي برندش شد از آنجايي که دوستان و آشنايان او را آدي صدا مي‌کردند تصميم گرفت اين نام را با داس اول فاميلي اش ترکيب کند و برند آديداس را بسازد.

آديداس در بيشتر ليگ هاي برتر جهان اسپانسر است تا از اين طريق بتواند برندش را بيشتر به مردم جهانيان بشناسد. در اسپانيا هم اين برند يکي از اسپانسرهاي رسمي لاليگاي اسپانيا است.

منبع : kanishimi

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : اسپانسرهای,لالیگای,اسپانیا, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 16844 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 21:10

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,یک,سایت,پژوهشی,و,آموزشی, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 258 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:38

The Art of Mode Interior Design

Mode interior design has become the key words when looking to revamp your home, and more people are searching for inspiration than ever before. The essential concept is where creative and technical solutions are applied to a structure, room, or building to form an enhanced environment.

Many people feel that it's simple, however, there's an awfully methodical, and time consuming process behind it. It’s an inspired process that takes skill, time, research, and understanding. Although this kind of design came from the fundamentals, the imaginations and skills have advanced a good deal.

Interior design stretches back decades, and although there are many various designs and designs applied, the core elements always remained the identical. It’s believed that the Egyptians were of course the primary culture to use interior design to their homes. They were skilled at applying different textures, colors, and materials to their homes and huts.

The tombs that their noble ones were placed in were highly decorated in beautifully crafted fuiture and covered in gold and gems. The trendy interior design concepts have grown from all of the various years of various styles, and influences. The rich were often distinguished by the flowery interior design that they'd have.

Many of the Roman's would spend hours choosing the proper wall hangings to be displayed. People began to comprehend how important the inside of a home was, which it represented the owner and their wealth. Because the years went on, and interior design began to influence many homes, the Renaissance began to shape mode interior design. Many homes would be shrouded with luxurious beautiful pieces.

Themes are often utilized in mode design, and therefore the Italians mastered this with their expensive pieces from the Orient. Towards the tip of the seventeenth century, homes would become shrines to beautiful pieces of artwork and amazing design. Rooms would have individual themes and styles very the same as the concepts of the fashionable design today. As pieces of fuiture and interior items became more cost-effective average people could style their homes.

However, often they'd not understand the concepts of recent interior design, and a few got it very wrong. As more people struggled to perfect the concept of interior design others realized that they had a talent, and an eye fixed for creating amazing homes. Some people began to use their skills to assist home owners create their visions. Slowly mode interior design was recognized as a profession, and this enabled people to ascertain their careers.

Even today there are specific periods throughout history that have remained popular, and these are often Greek, Roman, French, and Gothic. All of those are used today, and within the right setting each, and each one incorporates a unique place and magnificence. Today more and more interior designers are creating unique and classy designs.

With the employment of contemporary technology, computers, and style packages, creative designs have become used more often. Mode design isn't as extreme as people think, and it's often the utilization of the lines, and shapes that make it mode. One person's concept of contemporary is typically entirely different to a different, and you would like to confirm that you simply work closely with the designer.

Although it does change reckoning on the age the fundamentals are very similar. Clean lines, lack of clutter, and single block colors are now very talked-about, and plenty of designers are using this style. Nearly every single color on the spectrum may be used, and counting on the designer that you simply use will depend upon the design of your house.

There is nothing to prevent you creating the right design yourself, and if you're creative this may be the right thanks to create your own haven. There are many various websites, TV programs, and books that specialize in the various designs which will be used. Although these may be used as a guide you continue to need to just like the concept.

There is no point in applying the design if you are doing not actually just like the colors or overall concept. A mode may look incredible in one home, however, may look very bad in yours, and you would like to think about your taste. Mode interior design can mean several various things, and if done well it'll enhance any area in your home.

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : The,Art,of,Modern,Interior,Design, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 284 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:22

ذهن آگاهي با رنگ آميزي

زيستن در لحظه‌ي حال

کتابي با فروشي ميليوني در سراسر دنيا

مولف: اما فارارونز

مترجم: سپيده بخت

------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

براي آنکه ذهن‌آگاهي را به صورت کامل تجربه کنيد، بکوشيد از تمام حواس پنج‌گانه‌تان استفاده کنيد. تمرين‌هاي اين کتاب به شما ياد مي‌دهند که چطور اين کار را انجام دهيد. يادتان باشد طبيعي است اگر در حال انجام تمرين‌ها متوجه شويد حواستان پرت شده است و به چيزي غير از تمرين فکر مي‌کنيد. در اين مواقع، به آرامي و بدون اين‌که در مورد خودتان يا شرايط قضاوت منفي ‌کنيد، به تمرين برگرديد و ادامه دهيد.

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : ذهن,آگاهی,با,رنگ,آمیزی, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 234 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:22